چند بازیکن مشترک در لیست خرید پرسپولیس و استقلال دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

آیا قضاوت فینال جام جهانی به فغانی می‌رسد؟

  • کد خبر: ۱۳۶۹۵۳
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
آیا قضاوت فینال جام جهانی به فغانی می‌رسد؟
علیرضا فغانی یکی از شانس‌های مسلم برای قضاوت فینال جام جهانی است و این موضوع به اطلاع داور ایرانی جام جهانی رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از سخت‌ترین بازی‌های مرحله مقدماتی (برزیل-صربستان) به علیرضا فغانی رسید تا این داور ایرانی بار دیگر در آزمونی سخت درعرصه جام جهانی محک بخورد.

فغانی که یکی از اقبال‌های مسلم قضاوت در فینال جام جهانی است حالا باید بازی پرتغال - اروگوئه قضاوت کند. دیداری که به نظر می‌رسد یکی دیگر از بازی‌های دشوار دومین هفته مرحله گروهی به حساب می‌آید.

اگر فغانی از پس این بازی هم برآید، بدون شک برای حضور درفینال راه را برای خود هموار خواهد کرد. از قطر خبر رسیده که موضوع احتمال حضور فغانی در فینال جام جهانی به اطلاع او رسیده و این داور قصد دارد با ادامه داوری‌های بی نقص خود برای اولین بار درتاریخ به فینال جام جهانی برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->